Kunstenares Sylvie Boersma opent op 7 oktober haar expositie “Vos in Bos” in galerie Mildam. Onder de naam “SYLVER” heeft zij een collectie schilderijen ontwikkeld waarin gelaagdheid en contrasten de boventoon voeren. De reis van een vos wordt weergegeven door middel van zwarte inkt, acryl, goudverf, bladgoud en verschillende collagetechnieken. Samen met een begeleidende stopmotion…